Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Limburg Kempen

  • Plaats

    Genk

Functie omschrijving

Voor een onderneming in Genk, zijn we op zoek naar een aankoop assistent met minstens 1 jaar ervaring. Deze onderneming is gespecialiseerd in datadistributieapparatuur voor de AV sector. In de rol van aankoop assistent ervaar je dagelijks variatie en draag je bij aan de voortdurende productieflow. Je bloeit op in een uitdagende setting waar je je kunt concentreren op het verbeteren en optimaliseren van zowel interne als externe inkoopprocessen.

Takenpakket:

  • Beheer van dagelijkse administratieve processen binnen de aankoopafdeling, inclusief prijsaanvragen en orderopvolging, met nauwkeurige invoer in het ERP-systeem
  • Administratieve opvolgen backorders, controle hiervan
  • Onderhoud van nauwe relaties met vaste leveranciers en ontwikkeling van duurzame nieuwe partnerrelaties
  • Bewaken van de voorraadniveaus en het beheer van minimale veiligheidsvoorraden op een kostenefficiënte wijze
  • Analyse van materiaalbehoeften en lopende bestellingen om knelpunten te identificeren, deze te communiceren en samen met collega's of leveranciers oplossingen te vinden
  • Verzameling, analyse en actie om prijs, levertijd en beschikbaarheid te optimaliseren, en correcte inrichting van ERP-masterdata
  • Identificeren van verbeteringsmogelijkheden en optimalisatie van het aankoopproces
  • Opbouw van markt- en productkennis.
  • Zeer nauwe samenwerken met collega's van verkoop, ontwikkeling en magazijn.
  • Je rapporteert aan de Operations Manager

Gezocht profiel

  • Je behaalde minstens een bachelorsdiploma
  • Minstens 1 jaar ervaring binnen een aankoopafdeling als assistent of als administratief bediende
  • Analytisch en cijfermatig zeer sterk in combinatie met een kritische blik en een oplossingsgerichte instelling
  • Communicatief sterk!
    • Nederlands: zeer goed
    • Engels: zeer goed
  • Je kan goed in een team werken. Vanuit aankoop heb je namelijk een belangrijke rol in een optimale samenwerking met ander afdelingen
  • Ervaring met volgende tools:
    • Excel: zeer goed
    • Odoo: pluspunt indien je hiermee hebt gewerkt

Aanbod

  • Een marktconform loon dat wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals.:
    • Maaltijdcheques van €7/dag
    • Een groeps- en hospitalisatieverzekering (ook voor het gezin mits kleine bijdrage)
    • Een jaarlijkse bonus
    • Een Flexible Income Plan waar je bv. Extra verlofdagen voor kan kiezen, een fiets kan leasen,…
  • 32 verlofdagen
  • Werken in flexibele uren

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures