Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Antwerpen Vlaams-Brabant

  • Plaats

    Mechelen

Functie omschrijving

Voor een klant in Mechelen zijn we op zoek naar een administratief medewerker met ervaring. In deze rol ben je samen met jouw collega verantwoordelijk voor volgende zaken.:

  • Het tijdig en correct verwerken van bestellingen door partners
  • Aanvullen en onderhouden van artikels en de gegevens hiervan in het interne systeem (vb. prijswijzigingen, leveranciersgegevens, artikelnummers, adreswijzigingen,...).
  • Organiseren van retours (wegens vb. defect, verkeerd besteld,…). Deze volg je administratief verder op in samenwerking met de leveranciers
  • Beantwoorden van telefoons en deze doorverbinden naar de juiste persoon of de telefoon zelf afhandelen
  • Beheer van de algemene mailbox
  • Logistieke verwerking van de goederen. Je ontvangt binnenkomende goederen en zorgt dat deze correct verdeeld worden richting de partners. Hiervoor maak je de pakketjes klaar alvorens deze worden verzonden
  • Vragen van klanten beantwoorden over de status van hun bestellingen/leveringen

Gezocht profiel

  • Eén jaar ervaring in een gelijkaardige functie als administratief en logistiek medeweker
  • Ervaring met Excel
  • Kennis van Odoo is een pluspunt
  • Zeer stipt en nauwkeurig
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook vlot zelfstandig werken
  • Klantgericht
  • Vloeiend Nederlands. Kennis Frans is een pluspunt

Aanbod

  • Een aantrekkelijk brutoloon dat wordt aangevuld met:
    •  maaltijdcheques
    • een groepsverzekering
  • Een functie met veel verantwoordelijkheden binnen een groeiend bedrijf
  • Een leuke en moderne werkplek in Mechelen
  • Een fijn team van collega's waar je van kan bijleren en plezier mee kan maken

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures