Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Voor onze klant zijn we op zoek naar een customer service medewerker voor hun team te versterken. Ze hebben een leuk team van 6 customer service collega's die de klanten en elkaar bijstaan. Je takenpakket zal bestaan uit:

  • Inkomende vragen van klanten beantwoorden (via mail en telefoon met de zwaartepunt op de mails)
  • Bestelbons verwerken 
  • Facturatie voorbereiden
  • Bestellingen ingeven en doorvoeren in het ERP Pakket
  • Bevestigen van bestellingen naar klanten toe
  • Klanten informeren over de beschikbaarheid van producten
  • Klanten met technische vragen doorverwijzen naar de collega's van de technische afdeling

Gezocht profiel

  • Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans 
  • Je geraakt vlot in Wommelgem
  • Je werkt graag met klanten 
  • Je beschikt over een Bachelor diploma of gelijkwaardig door een ervaring als customer service medewerker
  • Je kan vlot met Microsoft Office werken 
  • Je werkt graag in team

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur 
  • Mooie verloning naar ervaring tussen de 2400 en 3500 euro bruto
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • Ecocheques van 250 euro per jaar
  • 20 vakantiedagen, 3 ADV dagen en feestdagen 
  • Thuiswerk 2 dagen per week na de opleidingsperiode 
  • Vaste werkuren van maandag tot vrijdag, geen weekendwerk (ma-do 8u-16u30 en vrijdag 8u-15u)
  • Cafetariaplan ( extra vakantiedagen, fiets,multimedia, terugbetaling pensioensparen)
  • Hospitalisatieverzekering 
  • Groepsverzekering 
  • Anciënniteitsverlof elk jaar 2 extra verlofdagen (tot 12 jaar, dan 1 dag/10jaar)
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures