-
Regio
Antwerpen
-
Plaats
Functie omschrijving
Voor onze klant zijn we op zoek naar een customer service medewerker voor hun team te versterken. Ze hebben een leuk team van 6 customer service collega's die de klanten en elkaar bijstaan. Je takenpakket zal bestaan uit:
- Inkomende vragen van klanten beantwoorden (via mail en telefoon met de zwaartepunt op de mails)
- Bestelbons verwerken
- Facturatie voorbereiden
- Bestellingen ingeven en doorvoeren in het ERP Pakket
- Bevestigen van bestellingen naar klanten toe
- Klanten informeren over de beschikbaarheid van producten
- Klanten met technische vragen doorverwijzen naar de collega's van de technische afdeling
Gezocht profiel
- Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans
- Je geraakt vlot in Wommelgem
- Je werkt graag met klanten
- Je beschikt over een Bachelor diploma of gelijkwaardig door een ervaring als customer service medewerker
- Je kan vlot met Microsoft Office werken
- Je werkt graag in team
Aanbod
- Vast contract van onbepaalde duur
- Mooie verloning naar ervaring tussen de 2400 en 3500 euro bruto
- Maaltijdcheques van 8 euro per dag
- Ecocheques van 250 euro per jaar
- 20 vakantiedagen, 3 ADV dagen en feestdagen
- Thuiswerk 2 dagen per week na de opleidingsperiode
- Vaste werkuren van maandag tot vrijdag, geen weekendwerk (ma-do 8u-16u30 en vrijdag 8u-15u)
- Cafetariaplan ( extra vakantiedagen, fiets,multimedia, terugbetaling pensioensparen)
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Anciënniteitsverlof elk jaar 2 extra verlofdagen (tot 12 jaar, dan 1 dag/10jaar)
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden