Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Antwerpen

  • Plaats

    Antwerpen

Functie omschrijving

  • Je bent de spil in het coördineren van inkomende zendingen voor je klanten, van start tot finish.
  • Je zorgt voor heldere communicatie door tijdig instructies te geven aan alle betrokken partijen, zodat alles vlot verloopt.
  • Je controleert de processen en zorgt ervoor dat alles volgens de geldende regels en richtlijnen wordt uitgevoerd.
  • Je maakt en verwerkt administratieve importdossiers met zorg en precisie.

Gezocht profiel

  • Je hebt een goede beheersing van Microsoft Office en bent handig met digitale systemen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, en bij voorkeur ook Frans of Duits.
  • Je werkt nauwkeurig, vooral als het gaat om administratieve taken en cijferwerk.
  • Je hebt ervaring binnen customer service in een logistieke omgeving. 
  • Klantgericht denken en werken is voor jou vanzelfsprekend.
  • Ook onder druk blijf jij kalm en zorg je voor de juiste oplossing

Aanbod

  • Een veelzijdige en uitdagende rol in een internationaal georiënteerd bedrijf.
  • De mogelijkheid om te werken in een team van ervaren logistieke professionals.
  • Digitale tools en systemen die je ondersteunen in je werk.
  • Een competitief salaris en goede arbeidsvoorwaarden incl. maaltijdcheques.
  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Ga je naar het werk met de fiets? Top, dan krijg je fietsvergoeding. 
  • Toch met de wagen? Dan parkeer je makkelijk op de bedrijfsparkeerplaats. 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures