Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Vlaams-Brabant

  • Plaats

    Zaventem

Functie omschrijving

Voor onze klant in Zaventem zijn we op zoek naar een helpdesk medewerker/ medewerkster. Hier zal je terechtkomen in een team van 7 collega's.

Als helpdesk medewerker/ medewerkster fungeer je als tussenpersoon tussen de reisconsulenten, klanten en technologiepartners. Wanneer er vragen zijn over de boekingssystemen, analyseer je deze vragen om een gepaste oplossing voor te kunnen stellen. Je denkt mee over verbeteringen in de bestaande processen en onderzoekt de trends binnen de sector.

Gezocht profiel

  • Bachelor Toerisme- en recreatiemanagement (gelijkwaardig door ervaring)
  • Eerste ervaring in de toeristische sector
  • Ervaring met boekingsprogramma's (Amadeus, Galileo...)
  • Zeer goede kennis van het Nederlands en het Engels
  • PC-vaardig
  • Interesse in de technologie achter verschillende boekingssystemen
  • Je kan je vlot verplaatsen naar Zaventem

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Voltijdse tewerkstelling
  • Mooie verloning afgestemd op ervaring
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Cafetariaplan
  • Glijdende werkuren
  • 26 verlofdagen
  • Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Snelle opstart mogelijk

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures