-
Regio
Vlaams-Brabant
-
Plaats
Functie omschrijving
Ben jij een gedreven professional met ervaring in payrolling en sociale wetgeving? Ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over hun loon en arbeidsvoorwaarden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Als Payroll Officer ben jij verantwoordelijk voor de personeelsadministratie en het onderhouden van contact met het sociaal secretariaat. Je zorgt voor de correcte verwerking van personeelsgegevens, het opstellen van arbeidscontracten en het beantwoorden van vragen van medewerkers over loon en arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zorg je voor de naleving van de sociale wetgeving binnen de organisatie.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verwerken van de lonen en al de administratie die hierbij komt kijken
- Beheren van de personeelsadministratie en arbeidscontracten
- Eerste aanspreekpunt voor medewerkers over loon, arbeidsvoorwaarden en contracten
- Zorgdragen voor de administratieve afhandeling van in- en uitdiensttredingen
- Toepassen van sociale wetgeving en zorgen voor naleving hiervan
- Onderhouden van contact met het sociaal secretariaat
Gezocht profiel
- Minimaal een eerste ervaring in payrolling
- Kennis van sociale wetgeving
- Nauwkeurig en vertrouwelijk
- Goede communicatieve vaardigheden
- Naast het Nederlands spreek en schrijf je ook een woordje Frans
Aanbod
- Een parttime functie van 3/5, te presteren in volledige dagen
- Marktconform salaris (fulltime €3000 - €3500)
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (maaltijdcheques, ecocheques)
- Training on the job is voorzien
- Je komt terecht in een klein hecht team, met collega's die staan te springen om je te verwelkomen