-
Regio
Vlaams-Brabant
-
Plaats
Functie omschrijving
Als Service & Application Manager ben je verantwoordelijk voor het leiden van de service- en applicatieafdelingen in de Benelux. Je zorgt voor optimale klanttevredenheid bij de service en installatie van nieuwe machines en stuurt een team van meer dan 35 medewerkers aan.
- P&L-beheer: Beheer van de kosten en winstgevendheid van de service en onderdelen
- Garantiebeheer: Verantwoordelijk voor het afhandelen van garantieclaims en after-sales ondersteuning voor VIP-klanten
- Technische ondersteuning: Leiding geven aan het team voor het oplossen van storingen, onderhoud en het trainen van klanten
- Planning en organisatie: Optimaliseren van de planning voor veldtechnici en het waarborgen van een efficiënte backoffice service
- Rapportage: Zorgen voor tijdige rapportage, facturering en service-evaluaties, inclusief maandelijkse rapporten voor Japan
Gezocht profiel
- Masterdiploma in elektromechanica of industriële engineering
- Ervaring met industriële machines
- Sterke probleemoplossende en analytische vaardigheden
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands, Frans en Engels
- Ervaring in het coachen en motiveren van teams
Aanbod
- Vast contract van onbepaalde duur
- Stabiele werkgever, werkzekerheid
- Interne opleidingen en doorgroeimogelijkheden
- Mooi brutoloon naar ervaring
- Maaltijdcheques + ecocheques
- Groep - en hospitalisatieverzekering
- Bedrijfswagen en tankkaart
- Leuk team met korte lijnen
- Dagwerk van maandag tot vrijdag
- Glijdende uren