Terug naar overzicht
  • Regio

    Vlaams-Brabant

  • Plaats

    Leuven

Functie omschrijving

Als Service & Application Manager ben je verantwoordelijk voor het leiden van de service- en applicatieafdelingen in de Benelux. Je zorgt voor optimale klanttevredenheid bij de service en installatie van nieuwe machines en stuurt een team van meer dan 35 medewerkers aan.

  • P&L-beheer: Beheer van de kosten en winstgevendheid van de service en onderdelen
  • Garantiebeheer: Verantwoordelijk voor het afhandelen van garantieclaims en after-sales ondersteuning voor VIP-klanten
  • Technische ondersteuning: Leiding geven aan het team voor het oplossen van storingen, onderhoud en het trainen van klanten
  • Planning en organisatie: Optimaliseren van de planning voor veldtechnici en het waarborgen van een efficiënte backoffice service
  • Rapportage: Zorgen voor tijdige rapportage, facturering en service-evaluaties, inclusief maandelijkse rapporten voor Japan

Gezocht profiel

  • Masterdiploma in elektromechanica of industriële engineering
  • Ervaring met industriële machines
  • Sterke probleemoplossende en analytische vaardigheden
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands, Frans en Engels
  • Ervaring in het coachen en motiveren van teams

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur 
  • Stabiele werkgever, werkzekerheid
  • Interne opleidingen en doorgroeimogelijkheden
  • Mooi brutoloon naar ervaring
  • Maaltijdcheques + ecocheques
  • Groep - en hospitalisatieverzekering
  • Bedrijfswagen en tankkaart
  • Leuk team met korte lijnen 
  • Dagwerk van maandag tot vrijdag
  • Glijdende uren

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures