-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Limburg
-
Plaats
Functie omschrijving
Voor een IT partner gespecialiseerd in Managed Services zijn we op zoek naar een IT support engineer met ervaring in 2nd en 3rd line support. Deze onderneming ondersteunt haar klant end-to-end in security- en (hybride) cloudoplossingen. Daarnaast bieden ze modern workplace oplossingen en kunnen ze ook hulp bieden op netwerk of server niveau.
Hun klantenbestand varieert van middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren en de projecten nemen ook verschillende groottes aan. Zo heb je als support engineer afwisseling in je werk en kan je een project meevolgen van begin tot eind.
Je zal instaan voor volgende taken.:
- Identificeren, analyseren en verhelpen van problemen bij klanten. Hierbij gebruik je duidelijke communicatie naar collega's als naar de eindklant.
- Implementeren van concrete verbeter- en vernieuwingsinitiatieven. Dit kan gaan van het gebruik van images of scripts om efficiënter te kunnen werken.
- Samenwerken met collega's aan complexere vraagstukken zodat je je eigen kennis ook kan verbreden.
- Stellen van prioriteiten binnen het behandelen en oplossen van problemen. Je escaleert incidenten waar nodig.
- Je werkt in een rotatiesysteem tussen 8u en 17u30 in samenspraak met de collega's
Gezocht profiel
- Bachelor/Graduaat in een IT gerichte opleiding
- Minstens 3 jaar ervaring op een service desk binnen een grote onderneming of als consultant voor verschillende bedrijven
- Grondige kennis en ervaring met volgende zaken.:
- Office 365
- Virtualisaties
- Citrix
- Barracuda Security
- Ervaring met netwerk- en firewall beveiliging
- Communicatief sterk in het Nederlands en het Engels
Aanbod
- Naast een competitief loon kan je volgende extralegale voordelen verwachten.:
- Een bedrijfswagen met tankkaart
- Een netto vergoeding
- Maaltijdcheques
- Een hospitalisatieverzekering
- Een gsm + abonnement
- Een functie met heel wat variëteit waarin je kan bijleren en doorgroeien waar je kan
- 32 verlofdagen vrij in te zetten