Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Vlaams-Brabant

  • Plaats

    Zellik

Functie omschrijving

Heb jij een passie voor HR en wil je werken in een dynamische werkomgeving? Beschik jij over een scherp oog voor detail en ben je graag de spil in de organisatie voor alles wat te maken heeft met loon- en personeelsadministratie? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Onze klant in de publieke sector is op zoek naar een enthousiaste HR medewerker om hun team te versterken.

Jouw rol

Als HR medewerker ben je een onmiskenbare schakel in het HR-team en ondersteun je de HR Coördinator bij het uitrollen van het HR-beleid. Je neemt de verantwoordelijkheid voor een aantal cruciale administratieve taken en zorgt ervoor dat alle HR-processen soepel en efficiënt verlopen. Jij weet hoe je een organisatie draaiende houdt, zowel operationeel als administratief!

Wat mag je verwachten van je takenpakket?

  • Je helpt bij het coördineren van het wervings- en selectieproces, van het opstellen van vacatureteksten tot het begeleiden van nieuwe medewerkers tijdens hun inwerkperiode.
  • Je verzorgt de administratieve afhandeling van alle personeelsdossiers en zorgt voor een vlotte en nauwkeurige loonadministratie.
  • Je verwerkt gegevens over arbeidsvoorwaarden, zoals ziekenhuis- en groepsverzekeringen, maaltijdcheques en andere voordelen.
  • Je speelt een actieve rol in het beantwoorden van vragen van medewerkers, van administratieve zaken tot regelgeving, en zorgt voor een transparante en heldere communicatie.
  • Je draagt bij aan het opstellen en bijwerken van documenten en rapportages, zodat alles conform de wet- en regelgeving verloopt.
  • Samen met het sociaal secretariaat zorg je voor een correcte verwerking van alle sociale documenten en -aangiftes.

Gezocht profiel

Wat wij van jou verwachten

  • Je hebt een bachelordiploma op zak en hebt al een eerste ervaring opgedaan in een HR-functie met focus op loon- en personeelsadministratie.
  • Ervaring in de publieke sector is een pluspunt.
  • Je hebt een stevige kennis van sociale wetgeving en arbeidsrecht.
  • Je bent vertrouwd met het werken met sociale secretariaten en hebt ervaring met payroll- en tijdsregistratiesystemen.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (moedertaalniveau) en weet op een discrete manier om te gaan met vertrouwelijke informatie.

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie waar je volop verantwoordelijkheid krijgt in een gezellige, collegiale sfeer.
  • Een vast contract voor onbepaalde duur met een 38-uren werkweek.
  • Een competitief salaris volgens de openbare sector schalen (B1-B2), waarbij je relevante werkervaring meetelt voor je loon (max. 10j).
  • De nodige tools voor je werk, zoals een smartphone en laptop.
  • Tal van extra voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Mogelijkheid tot telewerken, zodat jij werk en privé perfect kunt balanceren.
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures